Polen...

Jaha, dags för en kort uppdatering från livet i Karlskrona...

Sitter just nu återigen på båten efter att ha spenderat helgen på ett fritidsläger där vi lumpare får bo gratis.. det var riktigt trevligt men ikväll börjar det normala igen..

Då kastar vi loss för en veckas sejour i Polen, Gdynia. Vi kommer att få några lediga kvällar/dagar i stan så man hinner kolla läget...

Det är vad som hänt senast och står näst på schemat.

Ber om ursäkt över att det dröjt ett tag sedan jag skrev här sist. Men det kommer att dröja till nästa gång också.. tyvärr..

Nästa gång jag kommer hem blir iaf 28-30/9. Så det kan ni föra in i almanackan. =P

Ha det så jättebra! Skriv gärna någon kommentar också för de håller jag koll på via mobilen.

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

Noted . =)

2007-09-16 @ 16:14:01
Postat av: Alicia

Jag gillar polen, ta hem lite polskt vatten till mig :p

Postat av: Sandra

Fest på lördan: inbokat! :)

2007-09-17 @ 22:37:40
Postat av: Jag

Har hört rykten om att du är taggad inför lördagen! Det gör mig stolt. Har utlovat slag om du ångrar dig...(om man vill vara lite brutal)

2007-09-24 @ 23:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback