Koh Lanta, Thailand

Ytterligare en dag har passerat har pa Koh Lanta. Nagot battre vader an igar, inget regn iaf...

Ar fortfarande forkyld aven om det kanns battre nu. Ar inte riktigt saker pa om det ar riktigt eller om det beror pa Alvedon. Maste se till attt vara hyfsat frisk imorrn nar vi ska pa 4 island trip.
Har ju gjort den trippen en gang tidigare i ar men det kan helt klart vara vard att uppleva igen!

Ser ut som att vi pa mandag (betalade en till natt idag) aker vidare till Khao Lak. Kan bli spannande att se hur det ser ut dar. Efter det blir det nog thailandarnas egna semestermal Hua Hin innan vi drar vidare mot Bangkok och Kambodja...

Myggorna ar iaf pa hugget idag, de verkar ha sina dagar.. Jag blir sallan biten av mygg - smakar nog ackligt eller nat... men har blivit biten tva dagar under hela vistelsen har borta. Da ar det inte en mygga heller utan typ 4. Men det kan man nog leva med. Sandra smakar tydligen battre eftersom hon har en hel dros med bett varje dag... Men jag klagar inte... =p

Vad galler farmor har jag svart att forsta vad som hant sa har langt bort men som tur ar fick jag ett mer upplysande mejl idag fran min syster, tack for det! Hoppas det blir bra.. Vi har ju borjat fundera pa att boka hemresan men vi vantar till det varsta lagt sig sa det vore bra om jag far veta nar det ar....

Ha det bra allihopa!

O.

Kommentarer
Postat av: Mams

Hej älskling!
Skönt höra din röst idag, även om den lät väldigt hes... Vi hoppas du fortsätter krya på dig å det värsta! Underbart är det iaf att läsa era bloggar o just nu speciellt om era bravader med myggorna... :) Vi ser er båda framför oss!! Vi håller dig underrättad om farmor... Se bara till att njuta av er resa, vi håller ställning! Himla skönt med fredag o jag o fadern ska nu grilla!
Ha det gott o njut (för mig, jag är verkligen avundsjuk o ÄR MED)! Massor av kramar till er båda o krya på sig! Puss

2008-04-25 @ 19:04:57
Postat av: Mia

vet inte om du ska ta det som en komplimang eller inte att myggorna inte vill bita.. Det är som vissa har jättesvårt att få fisk när de bla pimplar då de själva trär på maggoten/masken/betet

Postat av: syster

kul med myggen haha ;) så kan de gå! ha ni aloe? ;) ses!

2008-04-27 @ 13:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback