Sista dagen pa Lanta...

Sa var man da inne pa sista dagen pa Koh Lanta for denna gangen... Imorrn drar vi vidare mot Koh Samui. Sa ni kan glomma allt jag skrivit innan...

Var ju ivag pa orunda igar.. Kanon kan man val saga.. Stannade vid fyra olika oar, snorklade, simmade in i "The Beach"-grottan och kakade god lunch...

Under snorklingen sag vi aterigen den vackra(!) SOFF-fisken (vi pastar att vi upptackt en ny art) lang och smal men ganska fin anda...

Solen sken hela dagen vilket gjorde att vi lyckades branna oss lite har och dar...

Solen har inte haft mycket att konkurrera med idag heller aven om vi hallit oss mer i skuggan av traden.. Sa nu kollar vi upp vart vi ska bo nar vi kommer till koh samui och forsoker uppratthalla lite kontakt med omvarlden...

Kan ocksa saga att jag formodligen aldrig haft sa bra koll pa nyhetslaget i Sverige som nu, vi har namligen P4 pa teven sa idag har jag faktiskt lyssnat pa svensktoppen.. haha.. var val ingen hojdare men nu ar det gjort...
Tyvarr ar det P4 Kronoberg sa nar det blir lokala nyheter kanns det inte sa intressant..

Vi ser aven en hel del pa Animal Planet och nagon film da och da pa LantaLifeTV...

Ha det bra allihopa!

O.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Är du intresserad av en blandning mellan nyheter,mode,kändisar och Livet?

Kolla då in min blogg och lämna gärna en kommentar efter dig! =) Ha en bra dag!

http://miiichaa.blogg.se - Allt och lite till!

Postat av: Mia

ja det är ju bättre än ingenting

2008-04-27 @ 17:27:19
URL: http://miawiberg.blogg.se
Postat av: Pappa

Hej I morgon(Tisdag) åker Carina till Köpenhamn och jag tar nog en tur uppp till Skellefteå och hälsar på Farmor o Farfar. Man skulle börja väcka upp henne idag och se hur det funkar. Hoppas läget är bra på nya destinationen.
Kramar

2008-04-28 @ 21:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback