Äntligen lever bloggen igen!

Har nu spenderat 4 dagar här i min nya hemstad Västerås.
Än så länge känns allt jättebra förutom att min envisa förkylning vägrar ge sig. Men samtidigt får man väl vara glad att man inte fått feber.
Det gör ju att ag ändå kan vara med på allt roligt som händer nu under nollningsperioden.
Hittills har vi hunnit med Grillkväll, lekdag, pubrunda... Idag blir det stadsvandring och Krogkväll. Tror dock att krogkvällen blir lugnare än pubrundan för min del. Man kan väl säga att både jag och de övriga 150 som ska läsa Företagsekonomi - grundkurs under hösten såg ganska "trötta" ut vid kursuppropet imorse kvart över nio...

Min lägenhet har inretts och det ser faktiskt riktigt trevligt ut. Det är en etta med kokvrå på 27 kvadrat. Ligger väldigt centralt, tar ca 10-15 minuter att gå till skolan och ungefär lika länge till "mitt i city".

Ska försöka hinna ta några bilder på allt och få med de i nästa inlägg men nu ska jag snart iväg på stadsvandringen.
Så fortsättning följer!

O.

Kommentarer
Postat av: syster-yster

hej igen bror :) tänkte på våra föräldrar alldeles nyss.. tyckte lite synd om dom samtidigt som jag gladde mig med dom.. måste va tråkigt att släppa iväg sina fina barn på egna äventyr, förmodligen bor vi inte hemma på heltid någe mer.. känns lite skrämmande, men vi kommer ju alltid hälsa på varandra så det funkar ju ändå :D dom är nog glada när vi trivs med våra liv iaf :D (oj vad ljup jag blev) aja, hörru, lycka till med nollningen och du, var rädd om dig! jag kommer och hälsar på dig så fort jag kan, Kram/syster :)

Postat av: syster-yster

oj vad långt jag skrev :P nästan längre än ditt egna inlägg... heh... kanske ska starta en blogg *-) kram

2008-08-27 @ 21:18:39
URL: http://linneafager.bilddagboken.se
Postat av: Linnéa

ja ha skaffat blogg :P heh

2008-08-28 @ 20:13:04
URL: http://linneafager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback