Är katter verkligen bra?

Syrrans katt som underligt nog bor mer här hemma hos mig än hos henne har idag kommit på hur kul det kan vara att jaga muspekaren på dataskärmen. Att detta inte är så populärt hos mig verkar han inte ha något överseende med.
Man ser liksom aldrig exakt var musen är.
Men katter ska ju jaga möss så det är väl bara det att han inte fattat att det är fel mus han jagar...

Aja, jag jobbar mycket även denna veckan men något positivt är att jag bytte ledig dag från tisdag till lördag! Det känns riktigt bra så nu måste vi hitta på något riktigt kul på lördag! "A memory for life"...typ...

Hoppas alla har det kanonbra! Kul också att kommenterarna blivit fler och att antalet besökare håller i sig trots att jag inte bloggat så mycket på sistone... Känns som att de här två veckorna närmast kommer bli lite innehållslösa men att det sedan när det börjar vankas flytt och skolstart kan bli en hel del intressanta inlägg här, eller vad tror ni?

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

katter är very nice :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback