Crazy preparty followed by crazy "Union"-night...

Igår var det party igen med de vanliga inslagen. Ölspel, prat och musik... Har lärt mig en hel del nya regler till t.ex. "Vattenfall" som jag ska försöka föra norrut när det blir av...

Hade iaf skitkul igår igen... Volleybollen på dagen gick väl inte kanonbra, vårat lag blev trea i gruppen och gick inte vidare men de två lag som gick vidare var de som till slut spelade finalen så vi var väl inte helt under mattan...

På kvällen var det förfest på Gåsmyren (ett av studentboendeområdena här) med allt vad såna brukar innehålla. Drog senare vidare till Kåren som också uppfyllde förväntningarna - som vanligt...
Upptäckte förresten angående förra Kårbesöket att jag inte har någon aning om hur (eller om) jag betalade för två drinkar. De tar nämligen inte kort i drinkbaren men alla pengar var kvar i börsen (Känns så skönt att kunna använda det ordet igen... Folk vill ju att man säger plånbok...) så på nåt sätt lyckades jag iaf få tag på två drinkar utan att betala...
Igår såg jag däremot till att vara duktigare på att betala... tror jag...

Kvällen avslutades med att jag och tre till drog och tog lite fyllekäk på Gideonsbergsgrillen nästan precis där jag bor... Har aldrig varit där förut men nu kommer jag bli stammis... Så sjukt mycket mat, faktiskt mer än Nolagrillen (nostalgi)..

Idag blir det därimot inte mycket gjort tror jag.. En riktig vilodag.. Ska försöka diska lite och kanske dammsuga.. PLus att jag ska försöka fundera lite kring ett företag att jobba kring i vårat grupparbete i Organisationsteori som vi ska ha möte om imorrn..
Det är också den enda skolan jag har imorrn...
Ska även på grillning och kubb på kvällen med Mälekon och våran huvudsponsor KPMG...

Have a nice day everyone!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vattenfall används redan flitigt här ju, iaf i dom kretsar jag umgås!

2008-08-31 @ 19:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback