Dags för poolparty!(?)

Idag är det nog faktiskt tänkt att det ska bli poolparty här hemma.. Tyvärr så är vädret inte på topp utan det är något osäkert just nu...
Men hur som helst ska det nog bli en trevlig kväll med grillning(?), bad(?), sol(?) och fest(!!!!!!!)...
Det är iaf nåt som är säkert...

Blir nog en till festhelg här hemma i Övik nästa helg också även fast jag jobbar. Måste ju göra nåt när det är sista helgen här innan gbg och senare västerås...
Känns iaf hur kul som helst att få flytta dit.
Jag tycker det är riktigt kul att kasta mig in i saker där jag inte har någon jag känner. Har ju lite vana sen lumpen men det här kommer också bli jättekul...
Har faktiskt inga negativa eller nervösa tankar - än.. Men samtidigt har det väl inte riktigt gått upp för mig vad det är jag ska göra.

Anyhow, ikväll ska jag inte tänka så mycket tror jag utan bara vara!

Ha en jättebra helg allihopa så ses vi kanske nånstans!

O.

PS. En liten bild från förra årets poolträff.. <-- vill inte kalla det party eftersom det inte var något party... =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback