Haha... min blogg är kapad...

Så var det morgon och dags för ännu en skoldag. Idag ska vi ha något som heter Informatik - IT. Så vi ska väl kanske pyssla med datorer, vad vet jag....

Har hur som helst lyckats ta mig upp idag igen. Fast idag var det jobbigt - det är så kallt här i lghtn så man ville bara ligga kvar under täcket. Som ni kanske läst hade jag tydligen väldigt kul igår så det känns ganska bra att idag är en lugn dag med alkoholfri grillkväll.
Ska efter föreläsningen gå och fota mig så jag får ut mitt MDH-kort. Det gör att jag kan komma in på skolan dag som natt always. Behövs även för att komma in i de flesta datasalar men också för att få åka tåget mellan VÄsterås och Eskilstuna gratis. Vad jag nu ska ha för nytta av det vet jag inte riktigt men gratis är ju gott...(?)

Ha en bra dag!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback