Jag älskar Västerås!!!

Nu är det defintivt avgjort... Västerås is the place to be!
Trodde aldrig att det skulle gå så fort att komma in i gänget här men nu har jag så många som klänger och ropar efter mig varje gång jag är på krogen och skolan att jag börjar bli sjukt upptagen.. det är iaf hur kul som helst....

Kvällen idag så;
JAg hade faktiskt planen att bara vara med på förfesten och sedan skippa Kåren eftersom jag varit ute varje kväll och kanske inte varit nykter heller (läs: dyngrak...). Kanske är därför alla påstår att de känner mig..=P
Anyhow, det gick åt fanders och blev ytterligare en kväll i partyts och alkoholens tecken.
Och vilken kväll det blev sen...
Jag vet inte ens vart jag ska börja... Vad vill ni veta?
Jag dansade och sjöng och drack hela kvällen även om vi faktiskt gick hem något tidigare idag.. men vi har ju föreläsning imorrn 09.15...
Om jag inte varit full hade jag nog varit säker på att jag blivit kär typ tio gånger men nu är jag full och då är det nog inte heller kärek kan jag tänka mig...
Men tre nya telefonnummer har jag inkasserat ikväll plus ett fjärde som en tjej skrek sitt nummer till mig precis när jag kom hem. Jag vet att det låter helt bisarrt men det är också väldigt sant...
Så en del limmade danser och några öl och drinkar senare är jag nu hemma igen och ska väl förmodligen krypa ner i säng snart... Men nu är jag fortfarnade för full och pigg för att sova...
Mitt fyllekäk de senaste tre dagarna har varit kalla(!) grillkorvar, men idag var de slut så det fick bli kalla köttbullar istället...

Så nu tycker jag bara ni kan berömma mig för att jag på ngot konsitgt sätt lyckasts skriva detta inlägg trots min något onyktra tillvaro...

Jag lovar att det kommmer uppdateringar så snart jag får tid... Imorrn hoppas jag... Men imorrn är det ingen fyllefest eftersom min förening "Mälekon" (Mälardalens ekonomiförening) är bjudna på grillkväll på Lögarängen (Vart är det man känner igen det från?) av Kåren och det ska tydligen vara alkoholfritt... Men abstinenensn lär väl göra sig påmind...
Man blir lite av en alkis under sin nolleperiod...

Kan ju tillägga att vi faktiskt sjöng fyllesånger (tränade) i en park där tydligen de riktiga alkisarna håller till. De kom fram till oss och sa; "Gå i skolan! Gör inte som jag!"
Haha, de verkar ju vara trevliga iaf... Man jag tror inte jag satsar på att lära känna de mera... Eller vad säger mor och far om det?

Så nu får ni vara nöjda och om något är oklart så får ni väl ställa frågor... Vad säger ni om det?

Ha det kanonbra allihopa!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha Oscar, fasen vad roligt du verkar ha! Nu börjar nollningen hos oss också så det lär bi en hel del drickande, även fast jag inte längre är någon nolla utan en mycket rutinerad student!

2008-09-01 @ 10:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback