Vadå "alkoholförbud"?

Tillbaka från grillningen, ganska nöjd...
Visade sig vara ett missförstånd att det skulle vara alkoholförbud. Alla andra linjeföreningar drack och sjöng och skrek medan Mälekon nöjde sig med att äta korv, leka och sedan promenera hemåt för en tidig kväll faktiskt...

Imorrn däremot är vi med största sannolikhet tillbaka på banan igen. Bättre än nånsin!

Min förkylning är kvar i oförändrat tillstånd men det känns bra. Så längen man slipper feber är det ju bara att köra på!

På dagen imorrn ska jag titta lite på när vårat lag i studentolympiaden lirar Volleyboll.. Har valt att inte vara med utan ta det lite lugnt och sköta om hejandet istället...

Nu ska jag nog slappa lite ett tag och sedan krypa ner i sängen...

Ha det bra allihopa!

O.

Kommentarer
Postat av: Louise

heloo! kul att du trivs, lite omställning att flytta till en stad du aldrig varit i förut. fast du är ju rätt van nu. jag har börjat bli så bekväm av mig. lika bra att röra på sig medan man kan. mycket festande förstår jag hehe. ha det bra kramar

Postat av: lollo

jo har som kommit på att det är skoj. heja ekonomerna!! jag ska till ume nu och ev. kolla på något studentrum. ha det bra kramar

2008-08-30 @ 10:00:11
URL: http://kson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback