Britney Spears...

Av någon anledning har jag fastnat i dokumentären om Britney Spears på fyran ikväll. Jag kan inte låta bli att tycka synd om den kvinnan. Hon har verkligen  inget lätt liv. Det värsta är väl att hon så tydligt tycker att hennes liv saknar spänning och passion och att livet är tråkigt. En enda lång upprepning varje dag. Så borde ingen människa behöva känna. Men det är också sant som hon säger; "Det finns alltid någon som har det sämre, mycket sämre".
Jag ska då efter ikväll aldrig tycka att hon och andra superstjärnor har ett lätt liv. Deras liv är nog klart mer komplicerade än vi nånsin kan föreställa oss.
Tycker extremt synd om henne när hon berättar att hon aldrig kan gå någonstans med sina barn, inte ens till affären som ändå väldigt många andra kändisar kan göra. Det är ju sånt sjuk tryck på just henne. Varför är hennes liv så mycket intressantare än alla andras?

Nu blev det här ett väldigt konstigt inlägg för att vara jag men jag kände mig tvungen. Britney har stigit flera grader hos mig nu iaf.

Oj, nu börjar det igen...

Ha det bra!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback