Enormt bra pluggdag idag...

Det var länge sen jag var så effektiv som idag. Linda kom upp och pluggade med den nuvarande inlämningsuppgiften i ekonomistyrningen. Hon lyckades få mig att ändra lite siffror så nu stämmer allting mycket bättre än det gjorde innan! Det var riktigt skönt att ha löst det. Det klart 100% rätt är det inte men kanske 98,5% och det får räcka alldeles tillräckligt...

Läste en jättefin liten text på lindas blogg idag, tänkte sno den så ni får se;
"nehe nu ska jag forsätta chilla med min nyfunne bror, vilken jag tycker om väldigt mycket. det är så skönt att kunna hänga med honom. som idag vi satt flera timmar och pluggade. tack oscar för att du finns och så nära med:)"
Fint va? Hur glad blir man inte när man läser något sådant?? Jag blir hur glad som helst iaf.
Idag har jag och syrran pluggat som sagt, handlat och käkat. Nu slöar vi med teve så nu ska jag fortsätta titta på "Tila Tequila". Jag vet redan hur det slutar men det gör inte linda så det är lite jobbigt att inte berätta...
Hur som helst så är jag också glad över att hon finns. Tänk vad tomt detta huset varit annars!? Vad hade man sysslat med egentligen? Jag hade gått själv till affären, suttit själv och pluggat. Det är så bra att ha en riktigt bra kompis såhär nära!!!!

Ha det bra allihopa!

Jag längtar efter julen!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Linda

du har ju faktiskt en till kompis, som du säkert kan handla med. hihi men det behövs inte så länge jag är här:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback