Jag behöver verkligen ett jullov...

Jag är i ett sånt enormt behov av ett jullov där man bara kan slappna av. De senaste nätterna har jag sovit så dåligt. Det tar enormt lång tid innan jag somnar och sen drömmer jag om allt möjligt. Jag pluggar och jobbar och gör det mesta i mina drömmar. Vaknar sällan utvilad utan är väl egentligen stressad både dag och natt just nu. Känns inte som den bästa uppladdningen inför tentan snart. Börjar 8.30. Men det ska bli så skönt att ha gjort bort den. Även om det kanske känns enormt dåligt efteråt så kommer det vara skönt att bara slappna av innan jag åker hem.
Vädret här idag gör en inte mer pigg och glad. Det ösregnar.... Sedan har all gatubelysning här utanför varit släckt hela kvällen igår och natten. Fortfarande becksvart ute. Riktigt tråkigt!
Nej, nu måste jag peppa igång mig så jag inte sitter på tentan och längtar mest efter att få sova.

Ha det bra och försök slappna av nu när det är helg och lov!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback