Nobelfesten och Charterfeber

Har pluggat en del idag men inte så seriöst. Mitt huvud har mått bra av att slippa vara sjuk och slippa tänka en massa på pluggande. Men har hur som helst ändå pluggat lite grann...

Käkade middag medan jag halvtittade på Nobelfesten. Medan jag lagade mat ringde pappa så jag snackade lite med honom också. Han hade bokat en resa till Thailand för sig och mamma i vinter. Det fick mig att tänka på när familjen var där i våras. Det var härligt och jag har ett enormt ressug just nu. Men jag får nöja mig med avsnittet av Charterfeber. Det är ju så roligt!!!

Nu ska jag nog ta tag i min disk som jag inte orkade ta tag i igår så nu har jag dubbelt upp där. Inte så kul. Men jag hinner nog med det innan charterfeber. Men då måste jag sluta skriva nu!

Ha en bra avslutning på dagen! Är förresten Mänskliga rättigheters dag idag också...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback