Nu har vårterminens schema kommit...

Min vårtermin startar den 12/1. Det känns ju helt okej eftersom jag har ett seminarium den 9/1 så då är det bara på det igen liksom. Men idag kom schemat för vårterminen. Vi börjar inte den kursen förrän den 21/1. Vad ska man göra i en och en halv vecka utan skolan? Kommer ju bli som semester! Har inte riktigt bestämt mig än om det känns skönt eller jobbigt med så mycket dötid. Lär väl bli Friskis och Svettis och partykvällar för hela slanten. Eller vad säger ni?

Har inget vidare påsklov heller. Föreläsning den 8e (dagen innan skärtorsdagen) och föreläsning igen den 14e. Men något ska jag nog hinna med därimellan. Eller så kör jag det helgen efter. Får snacka ihop mig lite med familjen nu när jag kommer hem. Är rejält sugen på att åka till våran stuga i Hemavan i vår och kasta mig ut för backarna... Problemet är ju att det är så jäkla långt härifrån. Om jag flyger till Övik för ca 1100 kronor tor så har jag ändå en bilresa på femtio mil kvar. Lagom långt. Det går att flyga direkt till Hemavan också från Arlanda men det kostar 1500 tor. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Men det hade ju varit skönt om man slapp bilresan. Hur som helst så har jag gått om tid att bestämma mig för det tror jag.
Nu ska jag kolla lite mer på schemat och fundera över andra ledigheter.
Sedan måste jag plugga lite... Tenta imorrn... Sedan JULLOV!!! utan pluggångest. Har ju bara en gruppuppgift efter jul. Men den får vi nog göra då...

Ha det bra!!

O.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Eller så kan man åka och hälsa på kusin i england. Det kostar bara 160 tor. :D

2008-12-18 @ 12:39:33
Postat av: E2

Mm, men det konstiga är att det schemat som har kommit ut endast har lokaler som rymmer runt 100 pers.. Om det ska räcka (eftersom vi borde bli fler än hundra när vi ska läsa ihop) så borde det finnas två scheman, vilket det inte gör..?



Men ni har inte hört nåt om det eller?

2008-12-19 @ 12:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback