Oj, dvärgar...

Har varit i skolan större delen av dagen och pluggat. Vi gjorde klart en 2 poängsuppgift på tre timmar så det kan man kalla effektivt arbete. Hade föreläsning innan det också.
Efter att jag kom hem har jag börjat tvätta nu så det blir väl kvällens mission. Hade enormt mycket tvätt denna gången, vet inte riktigt var den kommer ifrån. Kanske är det någon som smugglar in smutsig tvätt till mig... kan vara så, eller så är det någon som använder mina kläder... kanske jag... haha, fasen vilket oseriöst inlägg detta blev.
På lördag är det lilla sommarfesten på Kåren vilket är ett ganska olyckat tema egentligen. Vem vill ha sommartema mitt i december? Kommer säkert att snöa eller regna och vara jävligt kallt. Och då ska man helt plötsligt gå omkring sommarklädd... Detta kan inte bli annat än succé! :D
Kanske borde ha förfest här hos mig eftersom det är ganska nära Kåren. Hade varit skönt för isf behöver jag inte gå ut sommarklädd medan jag är nykter. Och det vet vi ju av erfarenhet att man fryser mindre när man fått i sig lite alkohol.
Ska bli kul med Kåren iaf. Har inte varit där på länge, trodde att de inte haft någon "festkväll" på ett tag men det visade sig att de haft typ en varje vecka så vi har nog bara missat det...

Har jag berättat att det snöade idag? Har jag berättat att snön som kom förra veckan regnade bort? Har jag berättat att snön som kom idag aldrig la sig på marken? Har jag berättat att det regnar nu? Har jag berättat att jag är less på att det aldrig blir lite riktig vinter? Har jag det? Har jag det?

Nej, nu blir det simpsons...

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: syster

haha du funderar mkt du :P det var nog pga alkoholen som jag hamnade på toan kl 1 iaf hahah.... maaaammaaaa!! (typ så iaf)

Postat av: Mia

Jaha,, var rubriken bara för att provocera??

2008-12-09 @ 09:53:25
URL: http://miawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback