Snart är det hejdå Västerås...

Sitter här och har precis kört igång första tvättmaskinerna. Är ganska skönt att ha något att göra nu. Men hade tänkt gå på stan lite på förmiddan men regnet håller i sig och jag glömde ju mitt paraply i tentalokalen igår så jag stannar hemma istället. Ikväll ska jag på "julfika" och sen blir det bara till att sova. Kanske packa om jag inte redan gjort det. Sedan imorrn 13.20 går bussen. Tar den tidigare bussen eftersom man ju inte vet riktigt hur mycket folk det är på arlanda och hur lång tid incheckningen tar. Med bussen en timme senare är man framme en dryg timme innan planet går och om det är tjockt med folk kan det vara skönt att ha lite tid att gå på.
Får ta mig ett maxmål på arlanda också.. eller ett friscomål... mums.
Det känns lika bra att åka tidigare eftersom jag ändå bara skulle sitta hemma och dega tills det är dags att gå!
Men nu ska det bli så skönt att komma hem till vinter och jul och Örnsköldsvik igen. För ni har väl snö??? Här är det ingen snö... bara regn... Baaaah!

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Linda

här i oskarshamn har vi strålande sol. men jag vill ha snö! hoppas du har bättre tur:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback