Söndag söndag söndag...

Så var det söndagkväll och slut på ännu en helg.
Igår var det som sagt fest och det var en riktigt kul kväll. Bilderna och filmerna från kvällen har fått mig på riktigt bra humör idag iaf. Vissa är så roliga så ingen borde nånsin få se de :p

Idag har det annars mest varit slapp tills "segheten" försvann. Därefter har det varit träning och städning. Eller diskning. har inte riktigt orkat dammsuga och städa undan här hemma men man kan ju inte hinna med allt, hehe...

Jag har fortfarande ganska ont i handen som jag ramlade på i natt. Men det är ingen större fara. Får inte trycka lika hårt på tangenterna på tangentbordet bara. Ibland blir det lite svårt men det går...

Imorrn blir det skola, runda på stan (måste köpa klart julklapparna någon gång, måste öven köpa en resväska någon dag), träning, plugg. Ja, en hel del kan man säga.
Upptäckte att mitt grupparbete i IT inte ska vara inlämnat förrän den 7/1 så där finns det enormt mycket tid att tillgå...
Imorrn ska vi lämna in det sista grupparbetet i ekonomistyrning. Är en "liveinlämning" så det rättas när man lämnar in det. Kan ju bli spännande. Lär vara kö iaf...

På fredag är det tenta och om en vecka, på söndag, åker jag upp till Örnsköldsvik för "jullov" helt utan plugg! skönt!

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: syster

heh... varför blir man inte förvånad? (handen...) :P ha en bra vecka! kram

Postat av: Sandra

Haha, "bilderna är så roliga så ingen borde nånsin få se de" - det låter lite som bastukvällen som var så kul att vi aldrig ska prata om den :P

2008-12-16 @ 13:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback