Tillbaka i Örnsköldsvik igen...

Så sitter jag här hemma i Bjästa igen då. Kom hem från farmor och farfar igår kväll och var då en sväng förbi förfesten innan vissa gick på parken för att dansa av sig lite. Jag var nykter, körde bil och jobbade idag mellan 10-18. Lagom lång dag med lugnt på jobbet. Så det var kul att träffa gamla arbetskamrater.
Nu sitter jag och försöker ladda upp lite bilder på facebook men det tar evigheter. Saknar min enormt kvicka uppkoppling i Västerås.

Ska jobba imorrn och söndag också. På tisdag blir det iväg till Solberg för nyårsfirande. Vi verkar kunna bli riktigt många. Tiomannastugan kommer att bli överfull tror jag :p Hur som helst riktigt kul!!!

Hoppas eran jul varit bra!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback