Träningsvärk - faktiskt...

Har faktiskt lite träningsvärk efter gårdagens träningspass. Men det är ju den bästa värken man kan ha eller hur?

Idag har jag städat eller dammsugit iaf. Sedan har jag kommit fram till att min nyinköpta resväska inte kommer räcka till på söndag utan att jag kommer behöva två. Hoppas bara att det är okej med flygbolaget. Måste kolla upp det.
Min väska är faktiskt riktigt bra. Drog på rusta igår för att köpa en "budgetväska". Där upptäckte jag att de hade "HEAD"-väskor (samma som skidmärket) för riktigt bra priser. Dessutom kändes de klart stabilare och hållbarare än budgetväskorna som kändes ungefär lika tåliga som en pappkartong. Väskan gick lös på 499 kronor och var 63 cm hög. riktigt lagom för resor mellan Örnsköldsvik och Västerås. Dock med undantag för vissa jular när klapparna inte får plats...
Hur som helst lär jag komma på ett sätt att lösa det. Får göra som på vägen hem från London efter tre månader. Trots 28kg incheckat (8kg övervikt) och 9kg handbagage var man tvungen att ha flera lager kläder på kroppen. Tur för oss så var SAS inte det minsta intresserade av att ta betalt för övervikten.

Har idag även gjort en gammal tenta i samma sak som vi har tentan i på fredag. Gick väl sådär. Fick precis godkänt med en poängs marginal men efter att ha gått igenom det som gick fel känns det nu helt okej.
Nu blir det slapp med MTV och sen får jag se vad jag hittar på. Disken skulle behöva en omgång men får se...

Ha det bra!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback