Vad kom detta ifrån?

Har varit på föreläsning idag men nu är jag hemma igen och det är nog bra. Har blivit förkyld. Den kom på typ en timme så det var ganska plötsligt...

Snön är faktiskt fortfarande kvar här så det är jättefint ute ju! Förutom att det är väldigt isigt och halt. Mina skor är alldeles släta under så det underlättar ju inte. Som en kompis sa;
"Såna där skor borde ju vara förbjudna att sälja i norrland"
Det är nog faktiskt möjligt eftersom jag köpte just det här paret i Göteborg...

Har kommit fram till att det idag är två veckor kvar till tentan i ekonomistyrning och därmed lika länge tills det blir "jullov". Två dagar till på det så har ni tiden det är kvar innan jag åker norrut för att fira jul. Vad skönt det ska bli när den dagen är här. Längtar verkligen. Dock inte så mycket efter att åka hem, det som känns mest lockande med den dagen är att man har gjort bort så mycket skolarbete då!!!

Ha det bra!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback