Väldigt mycket aj...

på vägen hem från kåren ramlade jag iaf sju gånger. är så jävla halt och det är väl inte mitt stabilaste underlag... hmm... en av gångerna tog jag iaf emot mig på min vänstra hand så nu har jag enormt ont. men jag ska sova på saken och se vad handen tycker imorgon. det är hur som helst skönt att "sommaren" är slut... när jag kom hem hade jag en massa saker i fickorna. en blackboardpenna, tror det var markus. en tomteluva som borde vara holmens. en kamera full med bilder från kvällen och en hel del filmer som definitivt blev bra. hur många av dessa som hamnar på facebook imorrn är inte riktigt klart men det blir hur som helst kul att se allt imorrn...
kom nu på att mina träningsbyxor är kvar på folke... men det var faktiskt inga problem att gå hem i kortbyxor men som sagt halkan var ett STORT problem...

nu måste jag somna innan jag nyktrar till och inser att min hand smärtar som FAN...

ha det bra!

O.

PS. hoppas jag inte väckte linda med mitt sms.. hon skrev och sa att det var halt. jag svarade två timmar senare. sittandes mitt på gatan efter ett av mina fall... det var en spännande promenad kan man säga... men nu börjar det glra ondare så nu måste jag sova... hehe...

Kommentarer
Postat av: Linda

nejdå du väckte mig inte alls. efter några glas vin sover man som en klubbad säl. hahahah

Postat av: Mia

vad hade du för skor på dig då?

2008-12-15 @ 19:54:37
URL: http://miawiberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag halkade också, kände dock inget av det. Mkt konstigt... Ringde tydligen och upplyste Gustav att jag hade ramlat. Spännande hemgång!

2008-12-15 @ 21:39:40
URL: http://akarankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback