Bilder...

Så kommer det då några bilder från fjällenresan...

Här står Klas och Tomas vid skotern och inspekterar borren som vi faktiskt lyckades he sönder. Faktiskt riktigt imponerande...
image100


Louise och Sandra tolkar bakom skotern...
image101


Sitter runt bordet och äter chips medan vi väntar på att strömmen ska komma tillbaka...
image102


En något galen bild... En av många kan man ju säga...
image103

Hoppas eran abstinens fått lite vad den behöver. Ni som vill se mer kan ju kolla på min facebook (Oscar Fager) där jag lagt upp ännu fler bilder.

Nu måste jag nog fundera på att börja packa inför imorrn. Men egentligen, hur lång tid kan man behöva för att packa? 10 minuter? Jag tror jag väntar ett tag...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback