Nya slalomskidor...

Är ledig idag vilket i vanliga fall brukar få mig på enormt blogghumör så är inte fallet idag...

Har en sak att ta upp. Som många här i trakten nog märkte blåste det ganska rejält inatt. I mitt rum dånade det ganska bra eftersom vinden låg på rätt mot väggen.
Det fick mig att drömma att det blåste rakt igenom väggarna och även i mitt rum, alla mina grejer bara fladdrade runt och det dånade som tusan...
Intressant va?

Idag så har dock våran fina Örnsköldsviksvinter ännu en väldigt tuff dag då den nederbörd som kommer inte väljer att ligga kvar som den snö den faller som. Man kan nog nästan säga att det regnar.
Typ tråkig start för februari kan man säga.

Vet därimot att det snöar som satan i Hemavan och Bredviken där jag har min stuga som vi snart ska "hälsa på".

Jo, men fan nu kom jag på en till sak jag skulle blogga om.
Köpte en helt ny slalomutrustning igår, det var Team Sportia som skötte sig mycket bra, kom undan med massa rabatt också. Förutom de 1500 som redan var avdragna fick jag ytterligare 800.- i rabatt.
Mycket nöjd, ska kolla om jag kan hitta någon bild på internet nu så ni får se de, "hang on a sec" eller vad man nu ska säga....




Så nu får det räcka för idag... eller för nu iaf...
Kanske kommer en innebandyrapport senare ikväll om inget annat spännande dyker upp innan dess..

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback