Oplanerat - svar; Ja!

Jag som var så säker på att jag skulle tycka det var skönt att vara hemma och ta det lugnt igår kväll. Men när det gick upp för mig att jag inte skulle jobba kände jag bara att jag skulle dö om jag inte fick parta lite grann...

Det blev förfest med schlager och frågan även denna vecka var väl; vilka är det egentligen som röstar? två flintskalliga tomtar gick direkt till final! Finalen lär bli intressant med tomtar och Christer Sjögren och då har vi ändå två deltävlingar kvar.
Vi får väl se det från den ljusa sidan, vi hade ju kunnat ha Pizzabagare och en rysk Britney i final också.

Sedan blev det Harrys som känns lite svårbedömt igår. Hade överlag ganska kul men musiken pendlade mellan mycket bra och ganska tråkig.
Det bästa var ändå när jag och Sanna köpte två drinkar men behövde bara betala för en. Det var inte ens Happy Hour, jag vet inte hur bartendern tänkte där riktigt.

På vägen hem blev det en mycket välbehövd Strips på drive-in på Max!

Nu är det chill som gäller!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback