She's like a sister...

Så lyckades hockeyn förstöra ännu en kväll för mig. Helt seriöst så har jag bara sett Modo vinna två matcher i år. Har sett kanske tio så jag tror jag ska sluta se de nu. Annars kan de ju inte vinna igen, eller?

Om ni hängt med här på bloggen så vet ni att en av mina hundar har det lite tufft just nu. Efter dagens besök så fick hon en mycket stark antibiotikamedicin (som förmodligen inte kommer att hjälpa). Om det blivit helt bra till efter helgen så är det ju bra. Men har det inte blivit det så har hon sin sista helg framför sig nu.
Sorgligt eftersom jag haft henne sen jag var tio år. Hon blir tio i maj, men kommer ju förmodligen inte få uppleva den dagen. Men jag tycker det känns som jag haft henne hela mitt liv.
Kommer bli jättetråkigt men hellre det än att hon ska lida i onödan.

För att höja stämningen lite kommer här lite intressanta siffror (för mig iaf...)

7 dagar till fjällen!
13 dagar till Thailand!

<2 månader till backpackning(?)!

Sista punkten är väl inte helt definitiv ännu. Byråkrati tar tid =p....

Kan också säga att efter två dagar med knackigt internet och helt utan hemtelefon så funkar det återigen bra nu!
Klagar lite på Telias ständiga e-mailproblem också. För tredje gången i år låg mitt e-postkonto nere igen, så även övriga familjens! Funderar på att föreslå ett namnbyte - Felia. De står ju även bakom vårat internet och hemtelefon så inte har de lyckats särskilt bra...

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Äh. byråkrati schmyråkrati som jag brukar säga. Vi drar nu! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback