Spark - ett fortskaffningsmedel...

Blev trots allt inget arbete idag så istället bar jag in ved - igen.
Använde ju spark sist och det gick ju bra då så jag fortsatte med det nu. Idag gick det ännu bättre, det var mycket bra före.
Så nu är källaren fylld (läs; nej, men nästan...) till bristningsgränsen...

Har också sett Skidskytte idag men det var inte alltför kul...

Snackas om "partaj" ikväll men jag får se om det löser sig för mig. Har ingen bil så jag kan inte ta mig varken in eller hem från stan. Är lite försiktig också eftersom hela familjen legat i feber så jag vill inte riskera att bli sjuk innan fjällen. Det får bli fest då istället!

O.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja det där med att vänta med fest till helgen höll sådär för mig också.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback