Stabil bowlinginsats...

Man kan väl säga att min jämnhet i bowling aldrig riktigt existerat men man har ju hört att man blir bättre och bättre ju längre man spelar. Hann med tre serier igår när vi var och lirade.
Den första gick riktigt bra - 135 poäng. Men sedan orkade inte riktigt koncentrationen hänga med längre. 99 poäng i andra rundan blev 70 i den tredje men i det totala räckte det till en andra plats på min bana(av fyra) och en tredje totalt(av åtta).
Om det säger mer om hur bra jag var eller om hur bra konkurrensen var tycker jag inte vi behöver ta upp här...

Nu har det iaf äntligen kommit snö så att det är vitt ute även här. Hade däremot oturen att inte få skotta idag, pappa hade redan hunnit göra det så nu vill jag ha mer snö.

Men skotta lär jag få nog av i fjällen eftersom det förmodligen ligger rejält med snö framför dörren till stugan som man måste skotta sig igenom innan man kommer in i värmen(?).
Att man sedan får göra denna trevliga skottning klockan 01.00 på natten kan ju inte bli annat än succé(? - igen).

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

Kan det ha berott på några öl??

Postat av: Sandra

Haha jag var inte heller så stabil... Eller det gick ok större delen av kvällen men sista halvtimmen tror jag kroppen gav upp, helt enkelt.

2008-02-04 @ 11:54:18
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback