Tio minuters nysande...

Den yngre av mina hundar, som vi fortfarande tror är frisk, fick det sjukaste nysanfallet idag.
Hon har fått det förut också men då har det hjälpt att massera nosen så blir det bra direkt. Så blev det inte idag, i tio minuter satt hon och nös och slog nosen i golvet medan jag och mamma försökte komma på nya sätt att få slut på det. Till slut gav vi upp och skickade ut henne ett tag istället, när hon kom in igen var det bra.
Jag hade kul iallafall!

Ikväll blir det planering av backpackandet och inte mycket mer. 

Jag har lite småsaker att ta itu med innan fjällresan på torsdag. Måste komma ihåg att hämta nyckeln till stugan hos min faster. Hade varit kul att komma upp och upptäcka att man inte har någon nyckel, eller vad säger ni?!

Det har varit snöstorm där uppe ett antal dagar i rad nu och verkar hålla i sig under tisdag, onsdag. Torsdag skulle bli lite lugnare och fredag storm igen. Men sedan kunde det bli riktigt fint lördag och söndag. 

O. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback