Veterinärbesök idag också...

I eftermiddag bär det återigen av till djurveterinären för att låta henne ta en titt på den äldre av våra labradorer för att se vad man ska kunna göra åt hennes "utslag" på kroppen...
Kortison har inte hjälpt så nu finns det nog inte så många alternativ kvar kan man tänka sig...

Ska själv till vårdcentralen på tisdag för att ta de behövda vaccinationssprutorna inför thailand. Vad jag inte ser fram mot det.
Sist jag skulle ta en sån där jädra spruta i rumpan så daskade ju hon sköterskan till mig i ändan och påstod att jag inte var tillräckligt avslappnad - ni kan ju tänka er hur avslappnad jag blev efter det...

Nej, våga vägra vaccination!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

How sexy

2008-02-07 @ 18:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback