Vikarie...

Nu är det, tro det eller ej, 5 dagar sen jag jobbade senast. Men jag tycker inte det är jobbigt utan jag har nog aldrig varit såhär avslappnad.
Imorrn ska jag däremot göra en jobbpremiär på skolan här när jag ska hjälpa till lite, typ vikarie.
Haha, känns som det kan bli riktigt kul och spännande. Vem vet, jag kanske vill bli lärare snart också.

"Fettis"-dagen idag också. Om jag inte minns fel så var det nån *host*cissi*host* som undrade vilken dag det var.
"Tisdag, det är därför det heter Fet-tisdagen"
Aha, men vad kan man förvänta sig av den blonda sidan...
Jag kommer i alla fall inte äta någon semla, är inte så förtjust i de.

Lite siffror;
16 dagar till Fjällen...
22 dagar till Thailand...
1 dag till Samernas Nationaldag(skriver om det idag eftersom jag förmodligen inte minns imorrn...)
11(?) dagar till en överraskning...

O.

Kommentarer
Postat av: Jag

Haha, tur att nån kom ihåg den kommentaren... :) Är rätt stolt över den.

2008-02-05 @ 19:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback