"Vilken tur vi har..."

Har spenderat hela helgen i arbetets tecken...

Som vanligt händer det inte mycket roligt att snacka om.
Däremot hände något mindre kul idag...

2 minuter innan köket stängerär hela restaurangen tom och man är klar att dra hem. Då kommer det såklart tre personer;
"-Går det bra att beställa fortfarande?"
"-Ja, alltså köket stänger om två minuter..."
"-Vilken tur vi har!"
"-Eh, ja. Men inte vi..."
"-Eh, hehehe..."

Fattar inte hur folk tänker, hade det varit jag hade jag åkt någon annanstans!

Försöker skriva något mer spännande imorrn... kanske mer positivt...

Fast jag har fått en ny "idol" också. Förutom Amy, som väl alla killar är hemligt kära i...(?)
Björn Gustafsson - sjukt rolig kille... även om jag tror att vem som helst hade klarat av det han gjorde... men ändå...

På tal om Amy och hemligt kär. 
Det hände något kul på jobbet idag.
Typ utan tvekan världens sötaste tjej var där och käkade.
Hon jag jobbade med undrade varför jag gick runt med ett leende på läpparna och "röda kinder" hela tiden... Busted!

Aja, nu ska jag käka nåt...

O. 

Kommentarer
Postat av: Mia

Sök upp björn på youtube om du nu inte redan har sett honom på parlamentet.. han är så jävla grym..

Postat av: Linnéa

men OJDÅ! ;) ja trodde inte du kunde erkänna såna grejer om tjejer ;) har aldrig hört nåt sånt från dig iaf :D men de va ju kul! flörta du nåt då?!

2008-02-10 @ 19:57:53
Postat av: Sandra

weey, tjejtjusarn' ;)

2008-02-10 @ 21:42:06
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback