Det är Gud som ringer!

Väcktes av att min telefon ringde imorse. Hann inte svara men numret var inte nåot jag hade inlagt sedan förut.
Så min enorma nyfikenhet fick mig att kasta mig på datorn för att kolla upp vad för spännande människa som kan ha sökt mig.
Det visade sig vara han som bor där uppe, ni vet, vad är det han heter? Gud va?
Ja, eller om det var Gud är ju inte helt fastställt eftersom jag inte hann svara men numret tillhörde Marieborgskyrkan i Västervik.
Kan inte påstå att jag någonsin satt mina fötter på det stället. Därimot har jag ett svagt minne att en kyrka ringde mig även för något år sedan. Kanske Gud har en plan för mig(?).

Okej, bör nog fastställa att jag inte är religiös eller troende så ta mig inte på allt för stort allvar.
Men det var verkligen kyrkan som ringde. Tänk vad spännande om jag hunnit svara!

"- Oscar.
 - Hej mitt barn, det är Gud..."

Amen, Brother!

Jag lovar jag hade blivit religiös!

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha ja vem hade inte blivit religiös om Han ringde... :)

Postat av: Sofia

Okje! Jag har faktiskt aldrig varit till Phuket. Roligare att se andra ställen än det största turiststället..
Ja, dykningen är toppen där! Det tycker jag att ni ska satsa på! :)

2008-01-29 @ 22:44:42
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Mia

Jag är en agnostiker jag

2008-01-30 @ 15:44:04
URL: http://miawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback