En dag på jobbet...

Jaha, då var kylan tillbaka igen. Ett tag iaf...
Det kom ju till och med en och annan snöflinga idag vilket gjorde att det redan jättehala blev ännu halare. Mycket spännande när man ska gå någonstans...

Jobbade iaf idag och har inte mycket att kommentera om det. Var en helt normal dag men så klart kom det in en karl när det var fem minuter kvar till stängning och ville ha mat. Allt var undanplockat och klart för stängning så det var bara att börja om igen...

Fick tre stycken halsband idag också, eller fick och fick jag hade beställt de men det är ju kul med paket!
Beställde från en riktigt cool sida som jag hittade;
Stayhard
Hade man varit jätterik hade jag nog handlat där hela tiden!!!

Längtar till Thailand nu också, men först längtar jag till fjällen!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback