Intressant...

Fram tills nu har jag inte skrivit något på min blogg idag, men jag har ändå redan slagit besöksrekord. Kanske borde sluta skriva helt..

Igår var det ju iaf partaj, som kort och gott kan summeras som kul...
Gick runt halva stan utan skor vilket gjorde att jag fick lov att tvätta fötterna när jag kom hem..
Kom fram till att när man har skor så klagar man på att det inte sandas, när man inte har skor klagar man på att det sandas!

Kom hem halv fem och klev upp igen halv tio eftersom jag stämt träff med en gammal kompis på UH. Blev lite frukost där innan vi kom på den finfina idén att åka skridskor på någon av de enormt fina isarna som är på sjöarna nu.
Sagt och gjort så letade vi upp gammal utrustning som inte använts på 2 år och gav oss av hem till honom för en tur på Drömmesjön. Tyvärr hade allt vatten som ligger ovanpå den tjocka isen inte frusit helt utan det var bara ett lager innan det var vatten så vi köt upp det till nästa helg.
Istället blev det filmer, middag och skitsnack om ungerska utbytesstudenter som var på ett kort besök i Övik och en av de bodde i hans familj... Riktigt roligt, skrattade så jag fick ont i halsen(!).

Nu börjar det däremot kännas att det inte blivit så mycket sömn så jag får väl se hur länge jag orkar...

Jobbar mellan 9-16 imorrn också, så ingen sovmorgon där inte...

Men nästa helg måste vi ut igen, har så kul nu när vi är ute och skulle om det gick gå ut idag också...

O.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej Fager, jag tycker absolut inte att du ska sluta blogga..fortsätt med dina..äventyr ;)

Postat av: Sandra

Håller med föregående talare - sluta inte blogga! Däremot måste jag dubbelrätta dig ang. ända vs enda ;) Fast jag är rätt kass på det där också :P Och JA jag är iaf supertaggad på fest till helgen igen!

2008-01-21 @ 19:16:59
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback