Jobba i Spanien/Portugal...

Har funderat på om man inte ska dra utomlands en sväng till när man kommit hem från utlandet och det börjar bli vår...

Idag var det någon smart person som kläckte idén igen och det blir bara mer och mer lockande för varje dag.

De hetaste alternativen just nu är Spanien och Portugal, det skulle kunna bli en enorm utmaning. Kan ju lite spanska men inte så pass att man kan leva på det.
Och finns det de som klarar Grekland utan att kunna grekiska så borde ju Spanien och Portugal inte vara någon omöjlighet. Skulle tydligen vara populärt bland hotellen att anställa skandinaver på hotell och liknande.

I London fick man ju lära sig att spä på i sitt CV så det ska nog inte vara något problem nu...
Men som sagt, Spanien/Portugal är ännu bara i drömmarna.

Men det skulle vara så kul om det funkade skitbra för då skulle jag inte ens behöva fundera på studierna som jag väldigt gärna skulle vilja vänta ett år med.
Känns inte som att jag har riktigt lust att börja med det än. När man väl börjar känns det som att man inte kommer att vilja göra såna här saker efteråt för de vill man ju göra det man är utbildad till!

Jag vill göra en massa galna och chansartade saker!
Åtminstone ett år till!!!

Ska nog ändå söka till Universitet men man behöver ju inte gå bara för att man söker...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback