Längtar till värmen



Missförstå mig inte för jag har inget emot vintern men den här vintern har inte varit så rolig. Mer snö tack!
Men för att få mer snö bör det bli lite kallare vilket är tråkigt för en med väldigt köldkänsliga händer.
Gick ut idag i en minut utan vantar, temperatur -2 grader, och fingrarna tappade känseln direkt.
Är dock inget problem om man har vantar men jag skulle ju bara hämta posten.

En ljuspunkt är att det bara är 30 dagar tills jag åker till Thailand i nitton dagar. Längtar!!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt med Thailand!
Var ska ni?

Postat av: Mia

Ta med 30gradig värme hem åt mig tack

2008-01-28 @ 19:18:09
Postat av: Sofia

Härligt! Varit där förut?
Jag har varit på Koh Lanta 3 gånger (senast i december..), har en kusin som har hus där och så..

2008-01-28 @ 20:26:05
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Sofia

Har du varit nån annanstans i Thailand?
Hm.. Missa inte Lanta seafood inne i Saladan, grymt god mat!
Och vill ni dyka eller ta dykcert så rekommenderar jag LantaDiver. Svenskägd med en hel del svensk personal (kan ju vara kul så att man förstår något när man ska och dyka..de är dessutom utsedda till en av världens bästa dykcenter!)
Annars då? Håll er inte bara till den första stranden, spana in de andra också!

2008-01-28 @ 22:17:00
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback