Läskigt värre...

Ni som har hängt med här de senaste dagarna vet att jag skrev om gamla vänner för inte så länge sen...
Det var ju igår som en kompis ringde och tyckte att jag skulle flytta till Jönköping för dit skulle han.

Jag frågade om vad man kan göra i Jönköping men kom inte fram till nåt vettigt. Idag damp det däremot ner något skrämmande i brevlådan. Som ett brev på posten efter samtalet igår kom en studiekatalog från Jönköpings Tekniska Högskola.
Känns precis som om de avlyssnat mig eller nåt.

Pappa sa att imorrn kommer Luleå, men jag måste nog prata om det i telefon med någon om nu inte vårat hem också är avlyssnat...

Fortsättning följer definitivt imorrn... kanske idag också om jag pratar med någon i telefon ska jag höra av mig.

O(oooh).

Kommentarer
Postat av: Maria

Är du eller vet du någon annan som är bra på att teckna och måla?

Postat av: Maria

jag är ute efter en tatuering, föreställande än ängel/älva

2008-01-15 @ 12:31:40
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback