Sorgedag...

Som ni kunde läsa igår så hade jag en mus i min motor...

Igår kväll la vi ut en ostbit på huven för att se om den lille fortfarande var kvar och efter några timmar var den borta...

Jag tror att han skötte underhåll i min motor. Han sprang nog runt där alldeles oljig och med diverse verktyg, sen måste han ju självklart ha fartglasögon för att klara av de höga(?) hastigheterna...

Tyvärr så tyckte tydligen pappa inte det var lika trevligt med en mus i bilen så han ställde ut en råttfälla på bilen igårkväll och imorse var min lilla meckarmus död... =(

En helt annan sak också, läste namnet på en av de som fått dagens fråga på sista sidan i ÖA idag.
Han heter Inge Kö(h)n. Stackars människa...

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha inge köhn...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback