Tillfällig torka...

Har haft så mycket olika saker för mig idag och en helt sjuk dag överlag så jag är alldeles slut i huvet och vet inte vad jag ska ta upp så det blir nog ingenting...

Punktform funkar annars;
- Hund till veterinär (se föregående inlägg)
- Stan med mamma (se föregående inlägg)
- Mammas födelsedag
- Knäppa släktingar på besök
- Därmed oerhört intressanta samtalsämnen, min farbror undrade till exempel hur det går med lumpen nu, kan bara säga att de är lite för självupptagna för att hänga med. De frågar mest av artighet innan de pratar om sig själva resten av tiden. Men det är väl det som är charmen med de...
- Min andra farbror o faster sjöng "Ja må hon leva" för mig i telefonen ifrån Florida. De hann med hela innan jag lyckades få kontakt och berätta att det var jättefint men fel person de sjöng för...
- Har förresten fått ett nytt kusinbarn också, igår föddes Cecilia i Orlando, Florida och hon är min äldsta kusins tredje barn. Det får en alltid att känna sig lika ung...


Okej, end of the story.
Nu ska jag försöka göra något viktigt ett tag...

O.

Kommentarer
Postat av: Jag

Jag känner på mig att det är en fin och bra unge dom har fått :)

2008-01-17 @ 18:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback