Varför så svårt?

Har faktiskt pga hackningen av bilddagboken.se (där jag har ett konto som aldrig använts) valt att byta lösenord.
Har ju också tidigare varit dum nog att ha samma lösenord på allt, men nu är det olika. Enda problemet med det här är ju att man har typ 4 olika lösenord att välja mellan.
Min fråga lyder därför, kommer man någonsin att lära sig vilket som ska vart?

På tal om hackningar så hade ju även efterfesten.com blivit hackat och flera medlemsuppgifter hade spridits över internet.

Hur enkelt är det egentligen att komma åt sånt här? Men börjar ju bli lite orolig...

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sånt där är omöjligt... Därför har jag nu ett system: för det allra mesta har jag mitt baslösenord. Måste det vara längre än 8 bokstäver gör jag en variant på det. Och måste det vara med en siffra lägger jag till en 3a på slutet. Problemet löst! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback