118100

Provade att fråga 118100; Vem är Oscar Fager?
Svaret blev; Oscar Fager är en 21-årig kille som bor i Bjästa som har drabbats av en liten identitetskris och nu vänder sig till 118100. Vi kan lugna honom med att han är en ypperligt trevlig kille som gillar att lira hockey. En talangfull spelare som skulle kunna gå långt om chansen erbjuds. Ha en trevlig kväll!

Jag undrar bara om det är någon som har som jobb att skriva dessa svar. Söker man på mitt namn på internet är det vanligtvis mest träffar från min avslutade hockeykarriär som dyker upp. Och hur skulle en dator kunna veta vad jag heter och var jag bor och framförallt - att jag är ypperligt trevlig! Ypperligt ska ej förväxlas med yppig...

Nu ska jag sova - det kommer en dag imorrn också med jobb och en flaska vin på en sandstrand...

Gonatt allihopa!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

Den vill väl bara håna dig och egentligen säger den att en fortsatt hockeykarriär skulle ha vart bättre.. eller så ja..

2008-07-18 @ 16:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback