Bad i badkar...

Kom på den enormt bra idén att krypa ner i badkaret efter en lång dag på jobbet. Så nu fylls det upp. Ett enormt plus för att jag hittade en liten burk med Bath Foam från nåt Radisson SAS hotell. Det är helt enkelt bra att sno saker på hotell...

Att det var en till helvetes dag på jobbet gör inte så mycket eftersom att jag slog personligt rekord i summan dricks från en och samma kund. Det gamla rekordet åp 195 kronor flög all världens väg bär jag idag fick 303 kronor. Plus att jag fick 120 av dagens andra bordsserveringssällskap gjorde att jag drog in en hel del idag faktiskt...

Nu ska jag hälla i badskummet!

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Orättvist, jag vill också ha badkar :-(

Postat av: Mia

nice

2008-07-14 @ 17:52:47
URL: http://miawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback