Bara för att jag är ledig...

Det känns bara sådär måttligt kul att nu när veckans enda lediga dag har kommit så ska det vara skitväder! Så himla tråkigt...

Vad ska jag då göra hela dagen? Nästa vecka är jag bara ledig på tisdag så då måste det bli fint väder!!!

Positivt däremot när det gäller jobbet är att jag fått löneförhöjning (igen)... Nu tjänar jag 112.- i timmen och 132 när det är ob... Har kommit fram till att min julilön utan tvekan kommer gå "way over" 20000. Kanske ända upp mot 28000..
Då känns det inte lika jobbigt med regn längre men hade ändå varit kul att få underhålla brännan lite...

Vad gäller poolpartyt ikväll vet jag inte vad jag ska säga. Det funker ju inte om det är sånt här väder men om någon ändå vill komma förbi så får ni väl göra det... Har inte kört någon uppvärmning av poolen eftersom det skulle bli kasst väder men det är typ 23 grader ändå...

Aja, ha det bra!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Vi är många som är trötta på skitvädret.

Usch, för den svenska sommaren?



Verkligen totalt värdelös.

Vad ska man hitta på när det fina

sommarvädret endast lyser upp med

sin frånvaro? Usch, som sagt...



Mvh

Söderlund

Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-07-11 @ 11:05:04
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Mia

You go man

2008-07-11 @ 22:17:56
URL: http://miawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback