En nackdel...

Det finns som jag vet just nu en nackdel med att bo i ett stort hus (ca 240 kvadrat) och den är extra påtaglig idag(ikväll). Har fått för mig att städa och dammsuga här hemma. Men oj vad jag önskar att jag hade en etta när jag väl börjar dammsuga... Har kört nedervåningen nu men det är ju en jävla våning kvar...
Råkade även parkera dammsugaren rakt under en brandvarnare vilket resulterade i ett rejält tjut. Mycket värre än larmet på banken som jag skrev om förut...

Gick förresten ett "larm" på jobbet idag också. Efter rejäla efterforskningar visade det sig vara salladsvagnen(!) som tjöt. Så den fick vi stänga av. Spännande att se om den funkar imorrn bitti när jag ska starta den..

Nu fortsätter städandet!

O.

Kommentarer
Postat av: Maia

eller när man har en trea och bara sopar för man är för lat för att damsuga :P

2008-07-18 @ 16:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback