Har en stalker...

Idag fick jag under 1,5 timme 15 SMS från ett okänt nummer. Alltså numret syntes men jag hade det inte inprogrammerat...
I alla SMS:en stod det bara: "Va gö du"
Kollade upp numret på hitta.se och det var någon i "Smålandsstenar" som hette Victor någonting...

Efter det 15 SMS:et skrev jag och frågade; "Vem är du? Har vi träffats?"
Som svar på det fick jag; "De e Victor. Men e me Carl"
Jag känner bannemej ingen Carl och har inga närmare bekanta som heter Victor...
Skrev iaf tillbaka; "Känner jag någon av er?"
Har ännu inte fått något svar...

Ha det bra allihopa!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

haha, haft samma problem.. fast då var det en tjej som trodde hon skickade sms till hennes pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback