Jobbigt läge...

Vaknade i natt med ett ryck när jag kom på en sak som jag helt glömt att blogga om... Det enda problemet är att nu har jag glömt det igen... Jag har absolut ingen aning om vad det var..
Fick hur som helst mina beställda kläder hem i brevlådan igår... Jag blir lika fascinerad varje gång eftersom paketen fortsätter komma hem till en... Paketet som kom igår var så stort så jag förstår inte hur brevbäraren lyckades få ner det i brevlådan tillsammans med all reklam och övrig post.

Nu ska jag iaf dra iväg till jobbet idag igen..
Är ju ledig på fredag och trots att vädret verkar svårt att förutspå (ena dagen ska det regna, nästa sol osv.) så vore det kul med ett so called poolparty, eller vad säger ni?

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Som dom säger i Frankrike: "Oui". Jag är på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback