Nu slipper ni mig ett tag...

Ikväll åker jag norrut för att gå på bröllop på lördag... The place to be är i helgen alltså inte Sundsvall och Gatufesten utan Skellefteå och där det enligt kommunens hemsida (http://www.skelleftea.se/) ska pågå en del saker under helgen, bl.a.:
  • 4-6/7 Konsttur, öppna ateljéer söder om Skellefteälven
  • 4/7 Norgeafton., Stiftelsen Lundbergska gården
  • 5/7 Landskamp Sverige - USA, Norrvalla
  • Aktiviteter, Möjligheternas torg
  • Invigning, Eddahallen
  • Under historiens vingslag, Lundbergska gården
  • Vebomark Cykelfest, Renholmen
  • Kvarnspelet 2008, Lövångers Kyrkstad
  • Sandins, Djupgroven

Det låter väl inte helt fel?! Sen ska ju jag vara där också - så det kan ju inte bli tråkigt...?

Nu får ni förmodligen inte se mig här igen förrän söndag... Om jag inte hittar någon dator med internet på vägen till Skellefteå. Ska ju förbi farmor o farfar två nätter så där finns det ju dator men de har modemuppkoppling av det äldre slaget... Bip-bop-iiiiiiipppp- osv.

Ha det bra! Nu ska jag iväg och jobba ett litet niotimmars-pass innan jag drar norrut...


O.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback