Ny bantningsmetod...

Kom idag på den lata snilleblixten att köpa färdiglagat.. Sagt och gjort det blev Findus Pasta med vitvinssås och skinka..

Det skulle jag förmodligen inte ha gjort. Efter 7(!) minuter i mikron, jag följde tillagningsanvisningarna helt och hållet, var den klar. Första tuggan smakade väl sådär, var ganska varmt så man kände inte så mycket smak.
Men efter ett par tuggor blev det rent hemskt äckligt. Jag blev proppmätt efter tre tuggor, eller tappade suget kanske man ska säga. Fram tills nu, 4 timmar senare har jag fortfarande inte återfått suget efter något att äta..
Jag tror faktiskt att jag lyckades få såsen att skära sig i mikron. Hur duktig är man inte när man lyckas med det? Det är nåt att berätta om för barnbarn osv...
Jag tror helt enkelt jag har kommit på en ny "fungerande" bantningsmetod; "Findusmetoden"...

Ha det bra!

o.

Kommentarer
Postat av: Mia

Kan du ju skriva en bok om den och tjäna miljoners


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback