Satan vilken dag...

Efter att har klarat av en riktig mördardag på jobet som det var idag. Typ "bautamycket" folk och inte tillräckligt med personal brukar bara kunna sluta på ett sätt. Så även idag;
Jag vill dö! haha, okej, tog kanske i lite men det var länge sen jag var såhär slut i huvud och kropp. Att på nio timmar bara hinna sitta ner tre minuter kan inte vara avslappnande.
Som tur är var jag mest i bordsserveringen, eller jag hade hand om den själv vilket var nog drygt. Men där behöver man inte springa som en idiot fram och tillbaka för att hitta rätt nummer till rätt beställning bland alldeles för många gäster.

Sammanfattningsvis så är jag trött och funderar på att sova snart. Förmodligen blir det inte så. Börjar 10 imorrn så det blir ingen sovmorgon heller.

Hoppas ni haft en något lugnare dag och fortfarande orkar gå mellan dator och toa utan att benen börjar skaka. :p

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback